2011-01-21

Hall inspiration




Bilder lånade från nätet (ingår i min inspirationsmapp för hall-makeover)

Solen skiner ute och det är fredag - mycket bättre än så kan det inte bli...
Jag sitter och letar efter inspiration på nätet till min hall - känner för att göra en liten uppfräschning. Hallen är ju faktiskt den del av ditt hem som ger besökare det första intrycket. Jag vill att min hall skall vara välkomnande och snygg! Mycket som skall få plats på en liten yta.
Ha en skön fredag!
/Anette



3 kommentarer:

  1. Helt underbart att du visar dessa fina bilder, jag har just påbörjat min halla och hade några uppsag och fick ännu fler nu. Alla är jättefina på bilderna du visar.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hi,
    I found your blog and how inspiring it is.
    I put the blog address to my bloglist.

    AS from Finland <3

    SvaraRadera
  3. Ljust och fint- men om man har ett litet hus- liten hall då?! =)
    Gillar speciellt när vitt möter svart, bryter av så himla snyggt!

    SvaraRadera