2012-08-12

Dags för nya tag...


TRÄNINGSDAX!


I sommar har det blivit lite si så där med träningen för min del... Mycket god mat och lite träning är ingen bra kombination ! Ett par extrakilo smyger sig lätt på, men blir tyvärr ganska uppenbara när det är dags att dra på sig favoritjeansen som plötsligt krympt :((   Nu är det dags att komma igång med träningen igen (...och mindre fika!;), och för att pusha mig själv är det ju alltid kul att förnya träningsväskan med lite nya sköna träningskläder!

Så imorgon blir det ett pass med MRL (mage, rumpa, lår) och min gissning är att jag kommer att ha ganska svår träningsvärk ett par dagar framåt...

Hur är det med er och träning? Är ni lika flitiga på gymmet eller i löpspåret under semestern? 

Ha en skön söndag!
/Anette



2 kommentarer:

  1. Nej inte denna sommar tyvärr så nu ska det bli ändring med zumba intensiv vecka nästa vecka. Kram

    SvaraRadera
  2. Nej! Inte här inte!
    Jag fick barn för fyra månader sen ca.
    Jag har en övervikt på tio kg som ska bort.
    Har inte hittat motivationen dock:(
    men tänkte att i morgon börjar jag mitt nya liv,
    som alltid när det blir ny vecka.
    Jag Måste försöka denna gången!
    Mysig blogg.
    Första gången jag tittar in!
    Nu ska jag titta runt lite mer och se hur du har det.
    Kram Elle

    SvaraRadera