2012-08-25

Sommarkänsla...


Lite blandade bilder från trädgården denna sommar...

Godmorgon!

Det känns att hösten är på gång, men för att hålla kvar sommaren så länge som möjligt tänkte jag bjuda på lite sommarbilder från min trädgård.
Denna sommar har det blivit ganska mycket fix (välbehövligt..) i trädgården och det känns skönt att äntligen ha fått det gjort. Träd och buskar växer ju som bekant och innan man vet ordet av så blir det lite "törnrosa"-känsla över det hela. Hur är det visan går.."häcken växte kämpahög..." eller något i den stilen ;) 

Nu ser jag att solen faktiskt titttar fram lite lätt...så jag håller tummarna för en fin lördag.

/Anette


 

2 kommentarer:

  1. Wow vilken trädgård!!! Den är ju som "värsta" (=bästa) utställningsträdgård!!! Tänk ändå, den som hann och kunde få det så.....men i och för sig så skulle det kanske inte passa härute på landet....jag får väl hålla mig till lite mer "vintage"-stilen....fast det gör jag inte heller....
    Hur som helst har du det jättefint!
    Kram

    SvaraRadera