2011-06-12

Nytt!


Nytt hemma hos mig är detta kakfat som nu pryder köksbordet.
I dag blev det en tidig morgon (upp halv fyra) för att skjutsa dottern till flygplatsen. Hoppas att de får en härlig vecka i Turkiet! Det är inte utan att man blir lite sugen på att resa iväg själv...Men eftersom jag varit både i Rom och på Rhodos inom loppet av ett par månader så får jag nog hålla mig hemma nu ett tag! Ännu är det ju också några veckor kvar tills det är Semester.
Vädret för dagen här hemma ser någorlunda lovande ut så vi får väl se vad vi skall hitta på för något idag. Jag har storslagna planer på att snickra en spalje till mina gurkor och tomater i växthuset...Kanske blir det också en tur till Sportlife i efermiddag.
Hoppas ni får en solig söndag!
Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar