2011-06-10

Växthus



Hallå igen!






Mitt växthus som fått sig en liten uppfräschning.


Här duggar inläggen inte precis tätt...

Våren har varit hektiskt och det har varit en hel del att stå i - nu senast var det student för äldsta dottern...

En bra sak med såna här större kalas är att man får fixat lite hemmakring med sådant som man tänkt göra länge, men av olika anledningar skjutit upp...

Hemma hos mig fick växthuset sig en rejäl städning, vilket minst sagt var behövligt!

Min "utebar" som jag målade förra sommaren hamnade istället i växthuset. Dessutom har jag handlat ett par sköna korgstolar och ett planteringsbord (syns inte på denna bilden). De fina kuddarna som jag sett hos många på bloggen är från HM Home.

Idag är det skolavslutning för den yngsta dottern och för att fira detta sitter jag nu och letar recept på några riktigt smarriga cupcakes.


Ha det gott!

Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar